لوگوی سن‌دیسک، تولیدکننده مشهور حافظه و فضای ذخیره‌سازی تغییر کرد

SanDisk ضمن تغییر نام تجاری خود به SANDISK لوگوی خود را تغییر داده است. لوگوی جدید، سبک حروف بزرگ و کوچک متناوب را که از سال ۱۹۹۵ تاکنون حفظ کرده بود کنار گذاشته و تماما از حروف بزرگ با حالتی نرم‌تر استفاده می‌کند.

سن‌دیسک در ویدیویی جدید می‌گوید فونت Slab Serif با طراحی جسورانه‌تر بازگشته و فرم منحصربه‌فرد حرف D خود را حفظ کرده است؛ اما آن را با حرف S جدیدی که از «پیکسل» الهام گرفته شده، ترکیب می‌کند. به گفته‌ی سن‌دیسک، این حروف نماد همکاری و مشارکت لازم برای تحقق اهداف و دستیابی به فرصت‌های جدید هستند.

تغییر لوگوی سن‌دیسک پیش‌از جداسازی این شرکت از وسترن دیجیتال (شرکت مادر)، که برای سال میلادی آینده برنامه‌ریزی شده، انجام می‌شود. جداسازی دو شرکت در ابتدا برای سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی شده بود. وسترن دیجیتال در سال ۲۰۱۶ سن‌دیسک را خریداری کرد.

سال ۲۰۲۳، وسترن دیجیتال درگیر جنجالی پیرامون SSD قابل حمل محبوب و گران‌قیمت سن‌دیسک اکستریم شد. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن بودند که این محصول اشتباهاً داده‌های کاربران را پاک می‌کرد. وسترن دیجیتال در آن زمان از پاسخگویی به پرسش‌ها درباره‌ی علت مشکل خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا